Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ostrůvek pohody v tomto čase, za to Vám děkuji.

Minule jste v diskusi vzpomněli Vlastu Rédla, já jsem měla to štěstí, že jsem ho včera potkala. Pozdravila jsem, pár slovíček jsme prohodili. Usmívala jsem se tak, jak on zpívá - od radosti, od velkej radosti, jak od Betléma. Zima bylo sice venku velice, obešli sme sa aj bez slivovice.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem Vlastu Redla úplně náhodou zahlédl během loňského roku. Až v tu chvíli jsem si uvědomil, že je to už taky starší pán.R^

1 0
možnosti
Foto

R23o22m44a38n 19K89o65z80e37l

25. 1. 2023 21:36

Na Miloňov mám vzpomínky jako školák, na lyžařský výcvik. Ubytování v chatě Miloňová, chata sice nedávno vypadala opuštěně, ale dodnes stojí. Lyžařský vlek na protějším kopci sice už vzal za své, ale vzpomínky zůstaly.

1 0
možnosti
Foto

Na Miloňové je dnes rozhledna, snad se tam ještě letos dostanu.

0 0
možnosti

Já to nečtu, já to poslouchám jako četbu na pokračování...

1 0
možnosti
Foto

Tak je to správné.

0 0
možnosti
Foto

R^Dobrý, Martine, ale čekal jsem, že spíš obživne a někoho zakousne.;-D

1 0
možnosti
Foto

Takové kamenné psy, kteří by obžívali, zatím na Valašsku nemáme. Musíš se zeptat příští kvartál. ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 13,78
  • Průměrná čtenost 431x
Generální ředitel antikvariátu. Všechny mé články jsou 100% uhlíkově neutrální.

Seznam rubrik