Diskuse

Váha

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprosto souhlasím. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Martine, v klidu, tlustý lidi víc vydržej:-P

1 0
možnosti
Foto

A navíc jsou roztomilí. R^

1 0
možnosti
Foto

Martine, dlouhá léta jsem byl též jak reklama na hlad, což i díky nefunkční štítné žláze neplatí a tak na tyto výtky odpovídám: co chceš po třech dětech. Na což zpravidla reaguje jako první žena, neboť mi porodila jen dvě. Bude líp.

2 0
možnosti
Foto

Musí být, Davide. R^

1 0
možnosti
Foto

Martine, v mém posledním blogu mám dámu skoro stoletou a velmi špatně vidící, s kterou jsem na chalupě laškoval, když s hůlčickou procházela okolo za doprovodu mladší ženy. Jednoho dne se objevila sama a prý si mě konečně může prohlédnout po operaci očí, žasla a oznámila my, že konečně vid,í že jsem v jiném stavu. ToběR^ a hezčí časy po smutné události!!

3 0
možnosti
IL

Operace oci je nebezpecna. Manzel take byl na operaci letosni rok. Mela jsem obavy, az me po 10 letech uvidi, aby se nebezel rozvest.

1 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 13,11
  • Průměrná čtenost 431x
Generální ředitel antikvariátu.

Seznam rubrik