Diskuse

O Klenovu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dobrý, za takz. minulého režimu jsem byl na Bystřičce jako školák, asi před dvěma rokama jsem podnikl mikro výlet právě na Klenov, takže fajn upřesňující informace

1 0
možnosti
Foto

Ten vrch Klenov je tajemný, protože na něj ani nevede značka, nicméně na vyšlapaný chodník se spolehnout. Ale podle starých map kdysi turistická značka vedla přímo přes vrchol.

Přehrada Bystřička měla velký věhlas za minulého režimu, dnes jen živoří, svědčí o tom bývalý hotel Klenov, který už zachránit nejde, na druhém břehu je také opuštěný hotel, na mapě z 90tek označen jako Tatra. Mnohem populárnější je dnes štěrkové jezero Balaton za horami.

1 0
možnosti
Foto

Jako dospívající jsme Bystřičku navštěvovali často, pokaždé se tam dalo výborně bavit.

Naposledy jsem se tam stavoval někdy před 11 lety a už to vůbec nebylo ono.

Děkuji za připomínku. :-)

0 0
možnosti
Foto

To jsem rád. 😃

1 0
možnosti
Foto

Martine, o přehradě Bystřička a Velkém hospodském okruhu napsal Vlasta Redl úžasnou skladbu Za deset 10. Ale tak udělám přece jen kolo. Když už jsem tady. Je teprve poledne a tak jsem celkem v plusu. Co je tu naboso šťastných krásných a mladých. Ale nejdřív si zjistím odjezdy autobusů. Za deset 10 už nejede nic. Hned za hrází v jídelně U Mokrých sundám si oděv. Pochválím brýle nové brigádnici. Slíbím jí že za ní vylezu po hromosvodě. Tak ahoj babi. Zakončím pohlednici.

2 0
možnosti
Foto

Vlasta Redl je klasik. Mám jeho texty rád.👍

3 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,51
  • Průměrná čtenost 432x
Generální ředitel antikvariátu.

Seznam rubrik