Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak u mě devadesátky představovaly Erasure, Pet Shop Boys a Dj Bobo;-D

1 0
možnosti
Foto

Jedna hrůza větší než druhá ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pecka, normálně jsem šátral po hadrech, že vyrazím někam do klubíku... a ono čtvrt století pozdě :-)

1 0
možnosti
Foto

;-DDo pořádného klubíku by to fakt chtělo.

1 0
možnosti
Foto

Martine, díky za další informaceR^!!Jo, a povedenej víkend!

1 0
možnosti
Foto

Therapy a jejich naprosto bombastický Troublegum, tak to jste mě dostal! :)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Já na tom tankrát ujížděl celé dny R^

1 0
možnosti
LP

To jsme tenkrát byli naladěni na stejnou notu. Já preferoval Faith No More.

Ale i tak bylo nejlíp až za Babiše.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,51
  • Průměrná čtenost 432x
Generální ředitel antikvariátu.

Seznam rubrik