Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Páchání dobra je hezká věc, někdy je za to člověk "po zásluze potrestán" (nevím proč vzniklo toto úsloví, ale občas se mi to děje). Dnes ale mám ostré výhrady ke státní moci (v podobě tzv. odborníků kolem MZ ČR, u nichž lze předpokládat jistý osobní střet zájmů), rozhodně odmítám, aby mě stát v takovéto byznysmenské či odborně amatérské podobě "chránil" proti mé vůli a konal tak "dobro" (jde o dobro akorát tak pro některé firmy navěšené na covid - problematiku), opět proti mé vůli. Já sama jsem dál ochotna konat všelijaké druhy dobra, ale z opatrnosti nechci, aby někdo mně podezřelý konal "dobro" vůči mně bez mého výslovného souhlasu. Mimochodem, např. Švédi dost doplatili na své dobré vychování, dlouhodobě pomáhali migrantům / žebrákům v ulicích Stockholmu např. z Rumunska, až převážně pochopili, že je třeba zpřísnit příslušné zákony, že jsou silně klamáni těmi, kdo žádají o pomoc.

0 0
možnosti
Foto

Páchání dobra, hm, nechceš tím nakazit další LIDI? R^

2 0
možnosti

I18v19a82n47a 45L49a27n98c16e

16. 11. 2021 23:41

Páchat dobro je nebezpečné...;-D

1 0
možnosti

Já myslím, že nejste až takový dobro... tento. Paní jste měl dát polovinu, a ne pouhé dvě stovky.

2 0
možnosti
Foto

J72a54n 32P95r47a42ž20á18k

16. 11. 2021 15:41

...krátce předtím jsem totiž našel pětistovku... Ty filuto;-D

1 0
možnosti

J42a49n 96Z77i63e86g85l10e13r

16. 11. 2021 14:45

Zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Převedl dobrák babičku přes silnici. I když nechtěla;-)

2 0
možnosti

Páchat dobro je přeci krásné. Jen více takových.

2 0
možnosti
Foto

Ale nezapomeňte, že každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,39
  • Průměrná čtenost 432x
Valašský Bard, ctihodný kmet a labužník života.
Flegmatický introvert a introvertní flegmatik, který má neustálou potřebu si z někoho utahovat.
Pro všechny mé texty platí presumpce kraviny a skoro všechno, o čem píšu, se opravdu stalo.

Upozornění: Protože humor mé vlnové délky není pochopitelný každému, pokládám za nutné zdůraznit, že pro suchary mé zdejší články nejsou. Naopak jsou určeny lidem hravým, nepříliš uctivým, obdařeným velkou představivostí, kteří se netváří příliš vážně. Na své si přijdou milovníci podivuhodných příběhů, ale i ti, kteří mají rádi naprosto ujeté nápady, komické parafráze i povídky, ve kterých se ty nejpodivnější události odehrávají jen díky shodě absolutně neuvěřitelných náhod.

Pokud mezi takové lidi nepatříte, může u vás dojít k některým nežádoucím účinkům, jako je například zvýšená potivost, závratě, dušnost, ztráta koncentrace, snížené sebehodnocení či úvahy o neprospěšnosti vlastního života. V případě výskytu těchto či podobných příznaků neváhejte a co nejdříve kontaktujte svého obvodního hrobníka.

NEVĚŘTE NIKOMU, KOMU JE POD DESET!

Seznam rubrik