Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D;-DR^VV... ono nestačí, že já mám vždycky záchvat smíchu, když vidím tvé motto - nevěř nikomu pod deset:)))

ono ještě tenhle rozborR^ Martínku jeden...

1 0
možnosti
Foto

Já tušil, že Tě chytím u srdíčka, Radečko. Podobných rozborů chystám ještě víc do budoucna.;-D;-D

1 0
možnosti

Figurky Spejbla a Hurvinka nak pred davnymi lety privezla svagrova. Mame je porad vystavene v obyvaku.

A vzdy mne prekvapikdyz prijdou na navstevu nejaci ti rvansiste ze sousedstvi ci odjinud a vybafnou je vy mate Spejbla a Hurvinka.

Ta dvojice byla pravdu slavna.

1 0
možnosti

I22v59a10n43a 57L80a81n14c14e

19. 10. 2021 13:04

Hurvínka a Spejbla jsem milovala. Dokonce jsem měla i hru. Připomínala člověče nezlob se. Místo s barevnýma figurkama se chodilo s dřevěnýma postavičkama Spejbla, Hurvínka, myslím Máničky a psa Žeryka. Během cesty se vyskytovaly různé vtipné překážky, byla to pěkná hra...

2 0
možnosti
Foto

Martine, sice nevím proč jsem ty dva v dětství nezažil, možná jsem na světě dříve než oni, ale v pozdějším věku jsem si je oblíbil. Buď proto tak hodný, pokud se ti povede tomu přijít na KLOUB, dej, PROSÍM, vědět. Určitě to nezajímá jen mě. R^ tento můj palec ti přesto děkuje za připomenutí těch DVOU:-)

1 0
možnosti

Nechci Vás podceňovat, ale starší nebudete:-) - Spejbl se "narodil" v roce 1920. Jeho souputníkem byl původně Kašpárek, Skupův první loutkový hrdina, a v roce 1926 se přidal Hurvínek. Kašpárek postupně ztrácel na významu a po 2. světové válce už myslím ve hrách neúčinkuje.

Osobně nedám dopustit na zlatou skupovskou éru, některé nahrávky jsou geniální, třeba Zapomenutá slova, to je nadčasový balzám:-).

Tady je docela pěkná bakalářská práce osvětlující leccos z prvopočátků:

https://is.muni.cz/th/quv59/Jana_Nemcanska_-_Bakalarska_prace.pdf

0 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,51
  • Průměrná čtenost 432x
Valašský Bard, ctihodný kmet a labužník života.
Flegmatický introvert a introvertní flegmatik, který má neustálou potřebu si z někoho utahovat.
Pro všechny mé texty platí presumpce kraviny a skoro všechno, o čem píšu, se opravdu stalo.

Upozornění: Protože humor mé vlnové délky není pochopitelný každému, pokládám za nutné zdůraznit, že pro suchary mé zdejší články nejsou. Naopak jsou určeny lidem hravým, nepříliš uctivým, obdařeným velkou představivostí, kteří se netváří příliš vážně. Na své si přijdou milovníci podivuhodných příběhů, ale i ti, kteří mají rádi naprosto ujeté nápady, komické parafráze i povídky, ve kterých se ty nejpodivnější události odehrávají jen díky shodě absolutně neuvěřitelných náhod.

Pokud mezi takové lidi nepatříte, může u vás dojít k některým nežádoucím účinkům, jako je například zvýšená potivost, závratě, dušnost, ztráta koncentrace, snížené sebehodnocení či úvahy o neprospěšnosti vlastního života. V případě výskytu těchto či podobných příznaků neváhejte a co nejdříve kontaktujte svého obvodního hrobníka.

NEVĚŘTE NIKOMU, KOMU JE POD DESET!

Seznam rubrik