Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autore, jako odborník na elektronickou hudbu 80 let vám mohu garantovat, že v té době žádné tuc tuc ještě nebylo. To si pletete s 90 lety. Možná na konci 80 let někdy v roce 1989 skupina technotronic a song pum up the jump měla nějaké to tuc. Ale tohle byla fakt výjimka.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za korekci. Pokud v 80. letech žádné tuc tuc nebylo, kam byste zařadil Modern Talking a podobný hudební škvár?

0 0
možnosti
Foto

No hezký, ale sem já taky patřím;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

Zase nepřeháněj. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Chlape, díky za pobavení! A u mě to není jednoduché, nás pět sourozenců mělo mámu humoristku;-D

1 0
možnosti
Foto

Milý Horste, zrovna od Tebe, jakožto velkého humoristy, si ocenění vážím o to víc. ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Máte těžký život;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, Ivanko. Ne vždy je to jednoduché a ne všechny historky jsou publikovatelné.

Když jsem právě tu historku, která vystavěla tento článek, vyprávěl jednomu dočasnému známému, ten dobrý chlapec prohlásil, že na mém místě by bez ohledu na nohy vrostlé do země zdrhal, až by se za ním prášilo.

0 0
možnosti

I17v59a95n10a 21L10a18n40c85e

13. 10. 2021 0:39

Zasmála jsem se, ale představte si, že byste byl v kůži někoho, kdo je hodně při těle a shazovat kila musí být pro takové lidi utrpení. Já vím, proč to nechali tak daleko dojít. Můj syn měl s váhou dlouho problémy, vysoký a robustní. Lidi, kteří mě neznali a zjistili, že jsem jeho máma, tak nevěřili a ptali se mě, jak jsem ho mohla porodit. Trápilo ho to, nebyl tlustý, tlustý, ale robustní. Před několika lety si upravil jídelníček, nejdríve keto dietu, shodil padesát kilo. Ríká se, že diety nejsou zdravé, ale tlouštˇka také není nejzdravější. Zmizel mu vysoký cholesterol a cukr se mu upravil.

0 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, Ivanko. Mám jednoho známého, co je rovněž velmi prostorově výrazné postavy kvůli hormonální poruše (nevím jaké, nejsem lékař), i tak žije šťastně. A jiný, bývalý zápasník, s lehkou sebeironií říká, že jeho tělo má tvar dokonalé perly. Shodou okolností jsou oba po celý život bez partnerek.

Sám jsem k tomu jistou dobu spěl rovněž, až mi do mého stále se zakulacujícího těla hodila vidle obvodní lékařka a sestavila mi dietu, na jejímž konci jsem o většinu své nadváhy přišel. :-)

1 0
možnosti

Jé, to bylo hezký, pobavil jste mě. Já jsem před lety zažila něco podobného, ne-li horšího : Já, menší, štíhlá blondýna v kostýmku šla na rande naslepo a objevil se nejméně 180 kg brontosaurus v teplákách, který se na seznamce deklaroval jako " muž sportovní postavy" , to bylo peklo.

1 0
možnosti

Však i vzpírání či vrh koulí jsou sporty... :-)

0 0
možnosti

;-D;-D;-D pláču smíchy, jste vtipný... Když se tak zamyslím, nikdy jsem neměla muže při těle, spíš naopak.

2 0
možnosti
Foto

J29a52n 88P53r24a72ž38á72k

12. 10. 2021 21:33

Chlape, Ty se modli, aby si to neprecetla Maruska;-D

3 0
možnosti
Foto

No jo, už tahám Kancionál a hledám ty nejúčinnější modlitby. ;-D

1 0
možnosti

Kdysi jsem podobný příběh nazval "Hrací skříň" :))

2 0
možnosti
Foto

Taky pěkné, to si musím zapamatovat. ;-D

1 0
možnosti

Jo jo, pobavil jste mne, dobře to znám. Ke všemu mám nějakou smůlu v tom, že tyhle modely přitahuji. Nevím jestli vypadám, že je uživím nebo co, ale jak vejdu do společnosti a je tam nějaká amatérská zápasnice sumo, "je moje". Kdyby vedle mne stál Brad Pitt, nemá nárok.

P.S. Olze bych na oplátku nepodal ani sklenici vody, kdyby umírala žízní na poušti. A stále by to nebyl dostatečný trest. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,12
  • Průměrná čtenost 432x
Valašský Bard, ctihodný kmet a labužník života.
Flegmatický introvert a introvertní flegmatik, který má neustálou potřebu si z někoho utahovat.
Pro všechny mé texty platí presumpce kraviny a skoro všechno, o čem píšu, se opravdu stalo.

Upozornění: Protože humor mé vlnové délky není pochopitelný každému, pokládám za nutné zdůraznit, že pro suchary mé zdejší články nejsou. Naopak jsou určeny lidem hravým, nepříliš uctivým, obdařeným velkou představivostí, kteří se netváří příliš vážně. Na své si přijdou milovníci podivuhodných příběhů, ale i ti, kteří mají rádi naprosto ujeté nápady, komické parafráze i povídky, ve kterých se ty nejpodivnější události odehrávají jen díky shodě absolutně neuvěřitelných náhod.

Pokud mezi takové lidi nepatříte, může u vás dojít k některým nežádoucím účinkům, jako je například zvýšená potivost, závratě, dušnost, ztráta koncentrace, snížené sebehodnocení či úvahy o neprospěšnosti vlastního života. V případě výskytu těchto či podobných příznaků neváhejte a co nejdříve kontaktujte svého obvodního hrobníka.

NEVĚŘTE NIKOMU, KOMU JE POD DESET!

Seznam rubrik