Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D38a14v38i10d 21V64l50k

30. 7. 2021 13:05

120?? kde ty loňské sněhy jsou,tam bych se rád vrátil ;-D

2 0
možnosti
Foto

To chce obvoďačku, která okamžitě nařídí změnu jídelníčku. A pak ještě ženu s přísným okem, která bude dodržování toho jídelníčku hlídat.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pobavilo, Martine;-DR^

1 0
možnosti
Foto

To jsem moc rád ;-)

1 0
možnosti
Foto

Převelice děkuji. :-)

0 0
možnosti
ND

Hezký jsem si početla, jste dnešním mým třetím článkem, který mě potěšil.

Když jste psal o svoji porodní váze, tak jsem si vzpomněla, že vaše maminka stejně tak jako já u svého syna, musela mít v té době vymakané svaly, protože takové dítě oblečené do zimy a ještě ve fusaku než se přenese do kočárku parkovaneho na chodbě dá jedné zabrat. Jojo, vím o čem mluvím :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za milý komentář.

Moje velikost i porodní váha jsou dány tím, že můj otec byl dlouholetým hráčem basketbalu. Tento talent jsem po něm nepodědil. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,07
  • Průměrná čtenost 432x
Valašský Bard, ctihodný kmet a labužník života.
Flegmatický introvert a introvertní flegmatik, který má neustálou potřebu si z někoho utahovat.
Pro všechny mé texty platí presumpce kraviny a skoro všechno, o čem píšu, se opravdu stalo.

Upozornění: Protože humor mé vlnové délky není pochopitelný každému, pokládám za nutné zdůraznit, že pro suchary mé zdejší články nejsou. Naopak jsou určeny lidem hravým, nepříliš uctivým, obdařeným velkou představivostí, kteří se netváří příliš vážně. Na své si přijdou milovníci podivuhodných příběhů, ale i ti, kteří mají rádi naprosto ujeté nápady, komické parafráze i povídky, ve kterých se ty nejpodivnější události odehrávají jen díky shodě absolutně neuvěřitelných náhod.

Pokud mezi takové lidi nepatříte, může u vás dojít k některým nežádoucím účinkům, jako je například zvýšená potivost, závratě, dušnost, ztráta koncentrace, snížené sebehodnocení či úvahy o neprospěšnosti vlastního života. V případě výskytu těchto či podobných příznaků neváhejte a co nejdříve kontaktujte svého obvodního hrobníka.

NEVĚŘTE NIKOMU, KOMU JE POD DESET!

Seznam rubrik