Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vidím, že jsi ještě hravý....

1 0
možnosti
Foto

Martine, mně, jako Němce, vnutili občanku v patnácti v které jsem měl příslušnost ČESKOSLOVENSKOU, aniž jsem byl tázán jestli souhlasím...

2 0
možnosti
Foto

Hezký den, Horste

0 0
možnosti
Foto

Martine, ted uz jen prvniho nesmis poplest odpoved na tu nejdulezitejsi otazku, jinak by Ti cele to behani po uradech bylo vis k cemu. Jestli dorazis na ofiko sraz, muzeme to natrenovat😺

1 0
možnosti
Foto

Už jsem byl varován, že za větu „No tak já to teda zkusím, když jinak nedáte,“ přijdou jisté velmi ostré sankce.

1 0
možnosti

Nic nefalsovat. Jednou mi u doctora zfalsovala mojo zdr.poj. A tvrdila mi na reception, ze ho uznaji. Vsechno okay. Odpoledne volali, ze si vysetreni Mam zaplatit, protoze recepcni to do pocitace Zadala tak, ze to prepisovala.

0 1
možnosti
Foto

Pardon, Ivanko, mělo být plus.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Martine, jako SLÁVISTA nejsem hoden se k tomuto blogu vyjářit.

S omluvou Vašek

1 0
možnosti
Foto

Přiznání je polehčující okolnost.

1 0
možnosti
Foto

Dobrou taškařici s místem narození zažila naše babi v poněkud pokročilejším věku, když si chtěla registrovat individuálně dovezené auto - a úředníci zjistili, že se nikde nenarodila: ona se totiž narodila doma, v ulici která doznala několika přejmenování a posléze i zrušení. Místo narození proto nebylo v registru adres (RÚIAN) a takovou adresu do systému nelze vložit.

3 0
možnosti
Foto

To je taky pěkný příběh.

0 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,51
  • Průměrná čtenost 432x
Generální ředitel antikvariátu.

Seznam rubrik