Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, též netrpělivě vyhlížím Pošmourno (nikoli za oknem). Něco podobného se stalo jednomu mému svěřenci, když jsme se vraceli z turnaje. I on uvízl v kabince a propadal panice, že dveře nejdou otevřít. Cvakl jsi zámkem, otočil kličkou? ptal jsem se já stoje před kabinkou. Samozřejmě nejsem bl.. (hloupej) odvětil on. Jak se záhy ukázalo, dveře se otvírali dovnitř nikoli ven, takže tam hysterčil zbytečně.

4 0
možnosti
IL

I12v59a30n59a 23L57a84n21c11e

11. 5. 2023 19:41

Štětku viděti... a je po problému

1 0
možnosti
VF

Nejméně vhodná chvíle by byla, kdyby se to cvakátko zacvaklo dřív a nevpustilo Vás dovnitř.(Mám asi bujnou představivost.)

1 0
možnosti
IB

Také se mi to stalo, ale musela jsem si přivolat svým vlastním řevem pomoc.

1 0
možnosti
Foto

Řvaní by nepomohlo, bylo to docela daleko od hlavního prostoru.

0 0
možnosti
Foto

Tak nevim, Martine. Prusvihy (spravnejsi vyraz zde nelze pouzit) obvykle neprichazeji jednotlive, ale ve shlucich. Mozna to cvakatko moudre usoudilo, ze by te tam melo chvilku zdrzet, aby te pripadna druha vlna nezadrzitelneho puzeni nechytla nekde na ulici.😺

2 0
možnosti
Foto

To jsem v tu konkrétní chvíli opravdu neuměl ocenit.

1 0
možnosti
Foto

Osvobodila Vás štětka po té co jste měl běhnu, tedy běhavku??? Jak to vypadá s Pošmournem.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Pošmourno se pomalu rozvíjí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,51
  • Průměrná čtenost 432x
Generální ředitel antikvariátu.

Seznam rubrik