Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, důležité je, že jsi ty neopakoval otcovy chyby.

0 0
možnosti
Foto

Tak já mám možná výhodu, že můj táta padl u Sovětů v roce 1941 a já, tenkrát dvouletý, si ho nepamatuji. Tobě, chlape, přeji štěstí!

0 0
možnosti

Sláva, Martin Irein je tu.

No, veselé čtení, které jsem čekala, to není, ale potvrdilo se, že jste muž se srdcem a rozumem na správném místě. Všechno ostatní ať se Vám daří.R^:-)

1 0
možnosti

I35v13a72n39a 13L31a42n62c93e

16. 3. 2023 23:37

Můj syn se svým otcem nekomunikoval už přes deset let. Před tím to neustále zkoušeli. Po rozvodu /19 let/, když jsem zmizela ze života svého ex, vypadalo to, že spolu komunikují o něco více. Ex se snažil. Nyní to vypadá, že už nadobro jeden druhého vyškrtl ze svého života. :-(;-( Je to smutné.V

1 0
možnosti
Foto

Smutné to je, zejména když to jeden druhému nevysvětlí.

0 0
možnosti
Foto

Nuž, rodičov si nevyberáme, ale tých ostatných ľudí v našom živote už áno.

3 0
možnosti
Foto

Veru hej, Janka, je to tak.

1 0
možnosti

Martine, přeber si to z druhé strany, o co se Tvůj otec ošidil. Ztratil ty nejlepší roky, kdy si mohl svého syna užít, na stáří ho výčitky doženou....;-(

3 0
možnosti
Foto

Taky trochu na ty mlýny spoléhám, no.

0 0
možnosti
Foto

Bez ironie a bez legrace, ted uz zvyva jen jedine. Pokus se mu odpustit a ver, ze z duchovniho hlediska je to dulezite.

3 0
možnosti

Já bych váš názor podpořil.

2 0
možnosti
Foto

Tohle běžný člověk nepobere ;-(R^V

1 0
možnosti
Foto

No právě. 👍

0 0
možnosti
Foto

Co říct. Nic. Snad jen, buďte jiný a svým dětem nadělte lepšího otce, stejnou dávku humoru a ten báječný nadhled .

4 0
možnosti
Foto

Děkuji. 👍 🙂

0 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 13,56
  • Průměrná čtenost 431x
Generální ředitel antikvariátu.

Seznam rubrik