Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, lehce strašidelný příběh. V roce 98 jsem taky přišel o půlku obličeje (naštěstí jen dočasně při nehodě). Místo ní jsem měl jeden velký, krvavě zelený strup. Ale s mladým Pytlákem Říhou (kamarádova přezdívka podle postavičky H.Vyčítala) jsme i tak skolili nejedno pivko.

1 0
možnosti
Foto

Já si při připomínce pytláka Říhy vždycky vybavím píseň Hlupák váhá. Ani vlastně nevím proč. R^

0 0
možnosti
VF

Když čtu tyto pověsti, měla jsem nápad - napsat, jak vznikl kroj v naší slovácké dědině. Kroj je krásný, povídání by bylo poetické, ale nezájem mých vlastních vnuček mě odradil. :-/ Vy, prosím, pokračujte. Je nás tady dost, co Vás rádi čteme.:-)

2 0
možnosti
Foto

Dělám, co můžu, Věrko. :-)

1 0
možnosti
IL

Byla bych špatný myslivec i pytlák, ale maso jím stále. Kupuji to mražené v supermarketech:-/

2 0
možnosti
Foto

To jsme na tom podobně. Já neulovím ani králíka.

1 0
možnosti
IB

Strašidelný příběh8-o, půlka obličeje pryč a v takové forměR^

2 0
možnosti
Foto

Zato pytláka napravil. :-)

0 0
možnosti
Foto

Copak já, to je jenom pověst, kterou předávám. Na starého fousáče Lojzu Jiráska ještě nemám. ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Na jedne strane mu ustrelil kus obliceje, na druhe strane ho nejspis vysvobodil ze zajeciho zakleti. A ted si z toho vyber, co je horsi;-)

1 0
možnosti
Foto

V druhé variantě ho navíc stáhl z kůže a vařil v hrnci. 😏

2 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,51
  • Průměrná čtenost 432x
Generální ředitel antikvariátu.

Seznam rubrik