Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J89a98n 85M49a90r82e78k

1. 2. 2023 16:53

Já vám halenu nedám u hája, já vám halenu nedám, radši s vámi pojednám, radši s vámi pojednám u hája. Tak s Janíčkem jednali u hája. Tak s Janíčkem jednali u hája...tak s Janíčkem jednali, až Janíčka zabili, až Janíčka zabili u hája. To je písnička, kterou moje máti zpívávala blahé paměti.

1 0
možnosti
Foto

Pěkná. 👍😊

0 0
možnosti
Foto

;-)R^ Věřím všemu, co ty napíšeš:-P

1 0
možnosti
Foto

Šíření valašské moudrosti je moje posr... poslání! :-)R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Dělám co můžu, Horste. R^

0 0
možnosti
Foto

Konečně došel pokoje.😏

1 0
možnosti
Foto

Snad ano. Každopádně ani já jsem na něho v těch místech nenarazil. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tohle je i uvěřitelné;-)

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě je to pověst. Beru ty příběhy s rezervou, ale zajímají mě a proto je dávám sem, aby se mohli pobavit i ostatní. :-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS