Diskuse

Karibské tance

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také já jsem tanečník DŘEVO, proto si myslím, tančící muži jsou zženštilí ne-li celé ženy. Martine, jsem rád za tvé tykání s DavidemR^ V mém věku už se nikoho neptám o dovolení a rovnou tykám, já nezdvořák...

2 0
možnosti
Foto

Příjemný večer, Horste milý. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Nic naplat, Martine, v oborů tanců jsem dřevem vpravdě dubovým a jediné, co ovládám, je klasický český ploužák;-D

2 0
možnosti
Foto

Nevěš hlavu, máš jiné dovednosti.R^

1 0
možnosti
Foto

Martine, netančím ani v sebeobraně, ale líbí se mi tanečnice (nejen z Lúčnice). A z Karibiku znám jen piráty a rum. Na příštím blogerském srazu jistě zazáříte. R^

3 0
možnosti
Foto

Škoda, že jste nedorazil včera večer.

Nebo dorazil a minuli jsme se?

1 0
možnosti
Foto

A to jsi napsal až po blogerském setkání. Chápu. Ještě bychom mohli chtít názorné ukázky. ;-D

4 0
možnosti
Foto

Co si vzpomínám, tak prý (kamarád říkal) k jednomu náznaku ukázky prý snad došlo a Vlastík k tomu začal hrát nějaké bujaré španělské rytmy.

Ale možná to bylo úplně jinak, přece jen mi v hlavě ještě trochu řádí zbytky alkoholu. ;-D

0 0
možnosti

Báječný. Těším se na další pocity z aktivit, které přívodí zvýšená pracovní aktivita. Krásnej zbytek soboty přeju.

2 0
možnosti

Samá"aktivita", pardón. Jsem utahanej po 6 denním pracovním týdnu a na cestě z poslední šichty z Ovy domů.

1 0
možnosti

Beru to jako varování před tím se tohoto kurzu zúčastnit:-)

Ve státech jsem moc chtěl zkusit country tance, podařilo se mi to při návštěvě Dallasu když můj tým z Philly hrál s Cowboys, úžasná podívaná jak jim to šlo a šlo jim to natolik, že jsem si nakonec netroufl na parket...:-)

2 0
možnosti
Foto

Vidíte, a pro mě to byla pozitivní zkušenost.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS