Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, super, pobavilo.R^

Takhle jsem si připadala na fakultě na první přednášce z matyky. Přišel docent, představil se a začal mlčky psát po tabuli (ještě navíc velikostí písma, které dali jen dalekozrací max. z druhé řady). Když ji popsal celou, začátek umazal a pokračoval. Celé dvě hodiny. Pak řekl: "Důkaz je triviální, ten si proveďte sami."

A potřebujeme v životě víc než procenta a trojčlenku?

2 0
možnosti
Foto

Mily clanek.

P.s: kdyby moje odpoved Vam pod blogem RK nebyla autorkou smazana,dozvedel byste se, ze to nebylo mysleno proti Vam, ale ze jsem napsani dalsiho blogu myslela jako vtip,protoze je az legracni,kolik blogu ted resi vztahy mezi blogery.

Lidi tam si spise hraji,kdyby psali vsichni tak jako autorka (nektere utocne blogy a prispevky),to by teprve byl masakr.

Za tento Vas blog karma,alespon jsem si neco od Vas precetla. Vtipne.

1 0
možnosti
Foto

Je pravda, že jedním z mých snů je napsat blogový článek „K článku Lubomíra Stejskala k článku Radky Kielbergerové k článku Lubomíra Stejskala k článku Karla Trčálka k článku Josefa Nožičky k článku Karla Trčálka k článku Josefa Nožičky,“ jenže mám podezření, že za jeho obsah bych už byl navždy automaticky v Hyde parku.

1 0
možnosti
Foto

Ten obrázek nemohu najít, ale před studenta je položen papír s nakresleným pravoúhlým trojúhelníkem a zadanými délky stran. A "Najděte přeponu!"

Student na ni ukáže tužkou: "Zde je!":-)R^

2 0
možnosti
Foto

Mě matika taky nemiluje. Tys mě ale, chlape, pobavilR^;-D

1 0
možnosti
Foto

V tom případě potěšení na mé straně. ;-D

0 0
možnosti
MB

Jedinec beroucí vše doslova a neschopnost abstraktního myšlení - to snad má v psychiatrii i nějaké číslo diagnózy.

Píšete o sobě nebo je to článek pro pobavení odposlechnutý v hospodě?

0 1
možnosti
Foto

Přečtěte si text pod mou fotografií. Nejspíše patříte mezi ty, jimž moje články nejsou určeny.

2 0
možnosti
Foto

J89a27n 46P82r78a77ž30á92k

30. 11. 2021 14:04

R^Máš pravdu, když už něco děláš, má to být vidět a ne, aby to vyšumělo do nicotného ztracena jedné velké nuly;-D

4 0
možnosti
JP

po různých nožičkách perfektní

DíkyR^

2 0
možnosti
IL

I34v70a19n50a 93L64a87n21c85e

30. 11. 2021 12:19

První příběh, který jsem si po ránu přečetla;-D;-D;-DR^R^R^ To "x" mně nikdy nevadilo, ale to "r", geometrie byla moje zhouba.

2 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,51
  • Průměrná čtenost 432x
Generální ředitel antikvariátu.

Seznam rubrik