Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I31v96a49n24a 15L74a83n74c74e

22. 9. 2021 14:05

Vždycky jsem byla plachá a přála si být neviditelná. Nerada jsem navazovala konverzace, protože co kdybych řekla něco hloupého a nemožného. Čím jsem starší tim víc mi to nevadí. Začnu o počasí a konverzace se bud chytne a nebo ne. Pokud ne, pokusila jsem se. Syn mi říká: ty, co nevíš, to nepovíš. Nevím, jak jsem se z plaché a neviditelné stala užvaněnou bábou. A tak si počkejte pár let, možná i vy se přestanete trápit, jak začít konverzaci.

3 0
možnosti
ND

Jsem na tom úplně stejně :-)

2 0
možnosti
VV

Nekdy staci prosty usmev a ta oteviraci veta uz z nej vyplyne sama. Ale ja mam jiny problem zde v diskusich.

casto se na mne psim prisaje nek do v klobouku i bez nej a musi neustale otravovat poznamkami bez jakekoliv souvislost s tematem nebo diskusi. A zatim jsem nenasel zadnou zaviraci vetu ktera by to ukoncila.

Mate nejaky napad?

Ona pani zdejsi administratorova to obcas ukonci tak, ze mi i pres veskerou slusnost prispevek smaze, ale tak si to zrovna nepredstavuji.

2 0
možnosti
Foto

To je pravda, jen jde o to, jak ten úsměv vyladit.

Kdysi jsem v lehce podroušené náladě řekl slečně, co v baru platila svou útratu „Vy jste bohatá, s Vámi se musím kamarádit,“ což ji rozveselilo a přimělo se mnou zabývat. Jenže při oficiálních a pracovních jednáních nelze být v podroušeném stavu. A jak říká klasik českého humoru pan Pitkin, vovovovovovo tom to je.

0 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 13,51
  • Průměrná čtenost 432x
Generální ředitel antikvariátu.

Seznam rubrik