Podprsenka

25. 01. 2022 15:00:43
Není v blogovacím světě nic divného, když jeden autor inspiruje druhého. Tak je tomu i nyní a inspirací mi byl facebookový status – David Vlk promine – Davida Vlka.

„Nech tam tu podprsenku, sakra, chlape jeden mizerná,“ prohlásila jistá velice roztomilá paní, která je už více než dva a půl roku mou partnerkou, ve chvíli, kdy skončilo první neformální posezení u kávy a původně decentní setkání se začalo zvrhávat v rande a navíc hrozilo, že se mi to vše tak nějak vymkne z rukou.
Ovšem o tom jsem dnes psát nechtěl. O tom když tak – ano, lépe informovaní už vědí – někdy jindy. Dnes mi vytanula v mysli zcela jiná podprsenková historka.

Bylo to na začátku tohoto tisíciletí, kdy jsem byl ještě tak nějak bezdětný a o otcovských záležitostech jsem měl jen velmi mlhavé představy (ty mám dodnes). Tehdy ještě budoucí matka mých dětí pracovala v jednom nóbl butiku s dámským spodním prádlem v jedné z budov na pražské pěší zóně. I stávalo se tak nějak tradicí, že měl-li jsem večer čas, a většinu dní ano, šel jsem jí večer tak nějak naproti.
Měla z toho nepředstíranou radost, neboť mohla na chvíli opustit pracoviště; já zaujal místo za pultem a nasadil pokud možno co nejvíc neutrální výraz. Většinou mi to bylo uvěřeno.
Nicméně se stalo, že jednoho takového večera, kdy jsem na chvíli v prodejně osaměl, vstoupila dovnitř relativně mladá a relativně sympatická žena. Pěkně se usmála a pozdravila. Na otázku mou, jaký dobrý skutek že pro ni mohu udělat, vyslovila touhu po nějakých pěkných dámských punčochách.
Nebyl bych to ani já, abych se zachoval jinak, než jak jsem se zachoval. Došel jsem s ní k regálu s punčochami, poradil s výběrem, spočítal cenu, převzal od ní peníze, vypsal paragon (ještě ten klasický papírový s kopírákem), vrátil drobné a srdečně se s paní rozloučil. Poté jsem se opět uvedl do stavu neutrálního klidu.
A protože mi má vrozená moravská skromnost vůbec nebrání v tom se pochlubit úspěchem, když se tehdy ještě budoucí matka mých dětí vrátila, skromně jsem prohlásil, že jsem prodal dvoje punčochy za určitou cenu. Určitým způsobem jsem byl oceněn, neboť jsem za těch několik málo minut udělal větší obrat než ona za dvě předchozí hodiny.
To byla taková úvodní historka a teď už se dostávám k meritu věci. Čili k podprsence. Několik dní poté, co jsem se projevil jako zdatný prodejce dámských punčoch, jsem opět hlídal prodejnu a dovnitř vstoupila slečna od pohledu ještě střední školou povinná. Plaše pozdravila, plaše se rozhlédla a na mou otázku, jak jí mohu pomoci, špitla, že by si ráda koupila nějakou pěknou podprsenku.
Neztratil jsem glanc a zeptal se jí, jak se asi cítí velikostně.
„Sedmdesát bé,“ špitla.
„Výborně,“ pronesl jsem a nenápadně ji nasměroval k regálu, „to bychom tu pro Vás měli tuhle bílou hladkou. Nebo pak je tu tahle krémová vroubkovaná s lepším vnitřním vytvarováním košíčku a ta má výhodu, že je bez ramínek. Nebo kdybyste chtěla, tak můžete vyzkoušet ještě...“
Nedopověděl jsem. Ve dveřích stála má tehdejší partnerka, ze které se měla stát matka všech dvou mých dětí, o čemž tou dobou ještě nevěděla, a nevěřícně kroutila hlavou.
Bohužel si slečnu převzala a výběr, zkoušení a zakončení prodeje už provedla sama. Ovšem při své fantazii tuto naprosto nevinnou historku podávala tak, jakoby už slečna byla minimálně z nadpoloviční většiny obnažena a já jí nabízené podprsenky zkoušel přímo na těle, což je něco, co by mě v té situaci, která se tenkrát odehrávala, ani v nejmenším... napadlo.

Autor: Martin Irein | úterý 25.1.2022 15:00 | karma článku: 36.45 | přečteno: 6348x

Další články blogera

Martin Irein

Dlouhý den

Erlan sedí na kožené sedačce v sekretariátu ředitele jedné firmy. Je osm hodin ráno a on doufá, že si ředitel najde ve svém nabitém programu na něj čas.

18.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 10.30 | Přečteno: 302 | Diskuse

Martin Irein

Nora

Malý a nenápadný bar, do kterého vstoupí jen ten, kdo do něj vstoupit musí. Kdo nemusí, jde jinam, kde může očekávat aspoň základní zábavu.

12.3.2024 v 16:12 | Karma článku: 8.79 | Přečteno: 260 | Diskuse

Martin Irein

Déšť

Pršelo už třetí den. Déšť začal a nekončil. Ve dne i v noci. Kmen byl znepokojený a snažil se přijít na to, co bohové chtějí.

11.3.2024 v 16:11 | Karma článku: 8.33 | Přečteno: 235 | Diskuse

Martin Irein

Lenka

Od chvíle, kdy jsem se vytáhla do své výšky, jsem si zoufala, že nepotkám vyššího kluka. To se změnilo během jednoho léta.

8.3.2024 v 16:11 | Karma článku: 11.71 | Přečteno: 353 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 11.67 | Přečteno: 195 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 12.44 | Přečteno: 1253 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.33 | Přečteno: 465 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.92 | Přečteno: 297 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 321 Celková karma 13.01 Průměrná čtenost 435

Valašský Bard, ctihodný kmet a labužník života.
Flegmatický introvert a introvertní flegmatik, který má neustálou potřebu si z někoho utahovat.
Pro všechny mé texty platí presumpce kraviny a skoro všechno, o čem píšu, se opravdu stalo.

Upozornění: Protože humor mé vlnové délky není pochopitelný každému, pokládám za nutné zdůraznit, že pro suchary mé zdejší články nejsou. Naopak jsou určeny lidem hravým, nepříliš uctivým, obdařeným velkou představivostí, kteří se netváří příliš vážně. Na své si přijdou milovníci podivuhodných příběhů, ale i ti, kteří mají rádi naprosto ujeté nápady, komické parafráze i povídky, ve kterých se ty nejpodivnější události odehrávají jen díky shodě absolutně neuvěřitelných náhod.

Pokud mezi takové lidi nepatříte, může u vás dojít k některým nežádoucím účinkům, jako je například zvýšená potivost, závratě, dušnost, ztráta koncentrace, snížené sebehodnocení či úvahy o neprospěšnosti vlastního života. V případě výskytu těchto či podobných příznaků neváhejte a co nejdříve kontaktujte svého obvodního hrobníka.

NEVĚŘTE NIKOMU, KOMU JE POD DESET!

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...